Anderstein Open

Op de prachtige fairways van Golfclub Anderstein markeert 17 augustus de dag van een nieuw, uitzonderlijk toernooi. Voor de eerste keer zal het Anderstein Open worden georganiseerd. Te midden van het schilderachtige landschap, waar de Utrechtse Heuvelrug de connectie maakt met de Gelderse Vallei, ontvouwt zich een golfevenement met de juiste mix tussen plezier en spanning.

De 27 holes zijn verdeeld over karakteristieke lussen die zich kenmerken als een van de moeilijkste van Europa.

Wij nodigen je van harte uit om deel te nemen aan het Anderstein Open ’24, een eendaagse competitie die ontworpen is voor heren met een handicap van 12 of lager en dames met een handicap van 15 of lager, die allen vanaf de backtee spelen.

De aftrap van dit toernooi start met een dynamische shotgun start en de lunch wordt verzorgd.

Na afloop zal de organisatie je uitnodigen om gezamenlijk met de deelnemers en alle vrijwilligers terug te kijken op een pittige, uitdagende dag. Gezamenlijk genieten wij dan van een aperitief en uitgebreide fingerfood en bites, terwijl wij de winnaars eren met de champions cup en de Tom de Booij-trofee.

We kijken ernaar uit je te verwelkomen en samen deze onvergetelijke dag te beleven.

Datum: zaterdag 17 augustus 2024
Baan: Golfclub Anderstein, lussen A, B en C
Spelvorm: Strokeplay, 27 holes aaneensluitend van de backtee (Wit/Blauw)
Starttijd: 10.00 uur (shotgun start)
Aantal deelnemers: Maximaal 81
Handicap-eis: Heren hcp <= 12
Dames hcp <= 15
Leeftijdsgrens: Vanaf 16 jaar
Inschrijfgeld: Gastspelers € 75,-
Anderstein leden € 30,-
Inclusief:
– koffie/thee bij ontvangst
– gebruik drivingrange ballen
– lunch door de baan
– uitgebreide aperitief
Prijsuitreiking: Direct na afloop van de wedstrijd

SCHRIJF JE NU IN

Na inschrijving ontvang je een email met daarin de bankgegevens voor betaling van het inschrijfgeld.
Je deelname is definitief na ontvangst en onze bevestiging van deze betaling.

Deelnemers ontvangen 5 dagen voordat de wedstrijd begint alle informatie, waaronder de startlijst per email.

Voornaam
Achternaam