Golf Academie

Golf Academie Anderstein biedt verschillende mogelijkheden zowel in groepsverband als individueel om u te helpen uw vaardigheden te vergroten. Graag staan we voor u klaar om golflessen te geven die specifiek zijn afgestemd op uw persoonlijke wensen. Iedereen is uniek en het is daarom belangrijk om persoonlijk gerichte aandacht te krijgen in alle facetten van het golfspel. Met het verbeteren van uw spel zult u nog meer plezier op de golfbaan gaan beleven.

Ivo Hagens

Mijn naam is Ivo Hagens en mijn accent verklapt dat mijn roots in Venlo liggen. In 2014 ben ik verhuisd naar Utrecht om met veel enthousiasme de opleiding van de PGA Holland te volgen. Ik ben dan ook al werkzaam in de golfwereld. Tijdens mijn opleiding heb ik 1,5 jaar de golfshop gerund op De Hilversumsche Golfclub, waar ik zowel verkoop, repair als fittingen heb gedaan.

Vanaf 2015 ben ik les gaan geven aan de golfer die gestructureerd aan de verbetering van zijn/haar spel wilt werken. In mijn lessen vind ik het belangrijk dat ik iedereen een gepersonaliseerd lestraject aanbiedt, waarbij ik ook kijk naar ieders lichamelijke mogelijkheden. Op deze manier kan iedereen optimaal werken aan zijn/haar golfspel. Verder maak ik gebruik van de nodige technologie zoals een launchmonitor en/of putt analysesysteem.

Mocht u vragen hebben dan beantwoord ik die graag natuurlijk. Tot op Golfclub Anderstein! Lesdagen: maandag, dinsdag, woensdag en zondag

Ivo Hagens
ivohagens@gmail.com
0622205985

Naar de lesagenda van Ivo (ma-di-wo-zo)

Peter Vrakking

Golf is de grote passie van Peter Vrakking. Reeds vanaf zijn jeugd speelde sport een grote rol. Het was dan ook niet meer dan logisch dat hij na de middelbare school koos voor de CIOS-beroepsopleiding tot sportinstructeur. Tijdens de opleiding werd zijn liefde voor golf verder aangewakkerd. Om zich op het hoogste niveau in deze sport te ontwikkelen, heeft hij de PGA-opleidingen Golfprofessional B en Golfprofessional A (level 4/head-professional) met succes afgerond. Daarnaast is hij vele jaren actief speler in de PGA Holland Tour, tot op dit moment.

Peter is als golfprofessional vooral Professioneel! Vanzelfsprekend beheerst hij alle facetten van het vak. Maar net zo belangrijk is dat hij met zijn professionaliteit en enthousiasme iedere golfer weet te inspireren. Door zijn aanpak wordt trainen leuk en dat leidt tot betere golfprestaties!

Peter ondersteunt zijn lessen regelmatig met een flightscope: met dit radarsysteem krijgt hij inzicht in clubpositie en balvlucht van zijn cursisten. Peter kan hierdoor heel gericht met ze aan de slag; na analyse van bijvoorbeeld de golfswing stelt hij een lesprogramma samen om de golfswing uiteindelijk te verbeteren!

Peter Vrakking heeft veel kennis van verschillende visies in de golfsport en kan daardoor goed bepalen welke golfswing bij uw lichaam past. Hij bespreekt graag uw wensen en maakt samen met u doelen om naar toe te werken. Werkdagen op Anderstein; donderdag, vrijdag, zondag.
Peter Vrakking
PGA golfprofessional A (level 4)
info@vrakkingsports.nl

Naar de lesagenda van Peter Vrakking (do-vrij-zo).