Anderstein Business Sociëteit

De Anderstein Business Sociëteit (ABS)  is voor clubleden die hun lidmaatschap willen combineren met de mogelijkheid voor zakelijk netwerken. In de ABS worden tal van activiteiten georganiseerd. Het ABS lidmaatschap biedt het normale lidmaatschap van de vereniging Anderstein met alle rechten en plichten, waaronder deelname aan door de vereniging georganiseerde wedstrijden en andere activiteiten, HCP-registratie, restaurantbijdrage, reserveringen etc.

Daarnaast is er voor ABS-leden:

• 5 keer een negen-holeswedstrijd op de dinsdag eind van de dag met mogelijkheid om een introducé mee te nemen, inclusief borrel en diner, gezelligheid en mooie prijzen.
  • 1 keer een achttien-holeswedstrijd op de Anderstein Bedrijvendag met introducé, inclusief lunch, borrel en diner, extra introducés tegen arrangementsprijs.
  • Minimaal 1 keer per jaar een extra activiteit.
  • De mogelijkheid om zonder kosten, bij beschikbaarheid en in redelijkheid enkele keren per jaar vergaderruimte te reserveren. De mogelijkheid om op rekening greenfees te kopen tegen het introductietarief (max. 10 vouchers voor negen holes). Verder mogen  introducés altijd spelen tegen directe betaling en voor het introductietarief (maximaal vijf keer eenzelfde persoon)

De kosten van het ABS-lidmaatschap zijn €2628,- per jaar (2023).  De inschrijfkosten zijn €1500,00 eenmalig.

Overweegt u een groter lidmaatschap waarbij meerdere bedrijfsleden tegelijk kunnen spelen? Neemt u dan contact op. Wij bieden een aantrekkelijk pakket met vouchers in combinatie met deelname aan de wedstrijden van de ABS. Uw bedrijf wordt middels een sponsorbord onder de aandacht gebracht bij de leden van Anderstein.

Er is veel interesse voor zowel het privé- als het ABS-lidmaatschap van Anderstein. Het ABS lidmaatschap staat open voor actieve ondernemers. Wij houden bij het aannemen van ABS-leden rekening met de criteria voor kandidaat-leden zoals vermeld op de website Golfclub Anderstein/Lidmaatschap.

Een persoonlijke kennismaking is onderdeel van de procedure.

Wilt u meer informatie? Stuur een e-mail naar bedrijfsleden@anderstein.nl