Anderstein Open Zomerreeks 2024

Elke zomermaand een 9-holes wedstrijd, op één van de mooiste golfbanen van Midden-Nederland. Met na afloop een gezellige borrel op het terras van ons clubhuis.

Dat is het succesvolle concept van de Anderstein Zomerreeks wedstrijden.

De wedstrijden vinden plaats op woensdag 8 mei – 1 juni – 10 juli – 14 augustus- 11 september. De inschrijving is geopend en sluit steeds 1 week voor de wedstrijddatum.

• Spelerscategorie: 55 jaar of jonger en handicap 28 of lager
  • Starten vanaf 17.00 – 19.00 uur.
  • Tarief wedstrijd: €32,50.  Je krijgt daarvoor de greenfee voor 9 holes en na af afloop van de wedstrijd een  drankje en bittergarnituur.
  • Optioneel aansluitend een heerlijke daghap in De Stallerij (sate, burger of vegetarisch). Bij voorkeur gelijk bij de inschrijving alvast reserveren.

De wedstrijdvorm is stableford en er zijn prijzen voor de winnaars van de 1e, 2e en 3e plaats.

Als het maximumaantal inschrijvingen is bereikt, kom je op de reservelijst.

Schrijf nu in

Deelnemers ontvangen 3 dagen voordat de wedstrijd begint alle informatie, waaronder de startlijst, per email.

Voornaam
Achternaam